loading...
ص مثل صفری

خوابگاه ما که هست برای ورود خروج گیت داره خلاص هفته قبلی دوتا صفری می خواستند  کارت بزنند و از gate رد بشن دوتا شون هم از یک گیت می خواستند عبور کنند یکی شون کارتش رو چشم یه گیت گذاشته یک دیکه هم رو گیت کناری خلاصه اینا از گیت رد شدن ولی نکته جالب بود که اینا نمی دونستند  از کارت کدومشون استفاده کردن .یکی شون به اون دوستش می گفت تو با کارت من رد شدی  اون یکیش هم می گفت تو با کارت من رد شدی در صورتی که تو اون گیت کناری من بودم و برا من کارت زده بود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خرید سایت در تاریخ 1393/07/16 و 14:18 دقیقه ارسال شده است

با سلام
آیا می خواهید صاحب یک سایت شوید؟
آیا می خواهید با کمترین هزینه یک سایت کاملا شیک و ارزان را از آن خود کنید؟
آیا می دانید به همراه خرید یک سایت ، یک عدد دامنه .ir و یک هاست حرفه ای را به رایگان از ما دریافت می کنید؟

پس همین حالا با مراجعه به وب سایت سایت ساز و مشاهده تمامی سایت های آماده اقدام به انتخاب سایت مورد نظر خود نمایید.

با تشکر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت سوتی های دانشجویان عزیز بخصوص صفری های گل اورده می شه.شما دوستان نیز می تونید با چند کلیک ساده عضو سایت بشید و پست بذارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 943
  • بازدید کلی : 11,774
  • کدهای اختصاصی