loading...
ص مثل صفری

اقا ترم قبلی کلاسام طوری بود که یه ساعت بین هر کلاسی خالی بودم یه تازه ساعت اول تموم شده بود و من هم یک ساعت بعد کلاس داشتم مونده بودم چکار کنم که اتفاقی یکی ازبچه های ترم قبلیمو دیدم بهم گفت بیابریم سر کلاس ما من گفتم باشه اقا رفتیم جاتون خالی بچه های کلاس به دو گروه تقسیم شده بودن داشتن اسم فامیل بازی می کردن عین بچه ابتدایی ها جاتون خالی اون ساعت یه حالی کردم نگو نپرسخجالت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت سوتی های دانشجویان عزیز بخصوص صفری های گل اورده می شه.شما دوستان نیز می تونید با چند کلیک ساده عضو سایت بشید و پست بذارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 830
  • بازدید کلی : 11,661
  • کدهای اختصاصی