loading...
ص مثل صفری

سلام

- امروز رفتم عکسی که برای سربازی انداخته بودم رو گرفتم....هیچ وقت فکر نمی کردم به این فلاکت بخوام بیافتم. خوب حالا ولش کن میخواستم اولش یه لیست از چیزایی که حال میده بگم بعد که اطرافم رو بهتر نگاه کردم دیدم تو شرایط فعلی بین دو تناقض گیر افتادم. یکی چیزی که تو تلویزیونه و یکی هم آهنگی که گذاشتم. این طرف شهریار قنبری داره آهنگ غدقن رو یخونه و اونطرف یکی داره سخنرانی میکنه. خیلی وقته تلویزیون نگاه نکردم نمیدونم کیه.... ولی خوب به نظرم جالب نمیاد....

- سخنرانی رو دوست ندارم. فکر میکنم اونی که رفته اون بالا میخواد عقایدش رو به بقیه تحمیل کنه. اگه راست میگن کتاب بنویسن یا شعر اگه هم نمیتونن حداقل ساکت باشن بزارن خودت انتخاب کنی آخه سکوت یه نفر میارزه به دری وری هزار نفر.

- نمیدونم چرا همه بهم میگن ...خل شاید زیاد حرف میزنم و همه هم فکر میکنن شر و ور میگم. برام خیلی عجیبه هیچکسی دوست نداره حرفم رو جدی بگیره. نمیدونم چرا یا من خیلی سطحی حرف میزنم ولی مطمئنم اگه بقیه یه خورده بجای خودم به حرفم گوش میدادن حتما به جای ...خل بهم میگفتن خیلی خیلی ...خل.

- تو دانشگاه یه دوستم بهم میگفت تو جای فعل و فاعل رو نمیدونی. چرا بهش نگفتم آخه زبان پارسی فعل و فاعل نداره نهاد و گزاره داره.

- بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع بع......حسنی کجایی؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت سوتی های دانشجویان عزیز بخصوص صفری های گل اورده می شه.شما دوستان نیز می تونید با چند کلیک ساده عضو سایت بشید و پست بذارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 841
  • بازدید کلی : 11,672
  • کدهای اختصاصی